Loppis

Vi hade loppis hemma i helgen! Tvingade mina stackars systrar att sitta hemma hoss mig och vänta på kunder :-) Jag säger bara -Mycket möda för ingenting. Vi fick inte mycket sålt och vårat vardagsrum ser fortfarande ut som prickig katt (en second hand affär i götet). Men vi hade jäkligt roligt i alla fall. Vissa kunder var ju minst sagt konstiga....
Meeenn det är inget som jag gör om, om man säger så.

Med start i hallen
 
Forsättning in i vardagsrummet
 
Herre Gud, om mamma hadde sett de här hade hon flippat.
 

 

Ett litet tips till er alla som vill göra de här hemma hoss er - gör inte samma misstag som vi, att ha loppis veckan innan lön.........:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0