Present tipps



Det fick bli en enkel ros, pågrund av att hon är på besök hos åss och inte hemma.




Omslagspappret med siden band, sååå mammas smak de bara kan bli romantiskt och klassiskt.




Presenten: min storasyster kom på en super idé nämligen prenumeration på 2 tidningar.

Jag älskar att köpa presenter, att fundera ut vad personen skulle bli glad åt och uppskatta. Att sen slå in den fint är för mig nästa lika viktigt!

De fel många gör som jag har lagt märke till när de ska köpa present till någon är att de ofta köper något som de själva skulle vilja ha och tycker är snyggt. Jag menar hur många gånger har inte du fått något som du bytt ut eller låtit hamna längst in i skåpet? Ta istället reda på vad personen har för smak, stil, hobby, det är så kul att ge bort något som verkligen uppskattas.


Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :)

Välkommen in hos mig och svara på dagens fråga. :)

Ha en fin dag!

2009-09-29 @ 10:42:29
URL: http://dedicated.blogg.se/
Postat av: monia

hej! Fin blogg du har :) Hittade dig på Mer-trafik och tänkte tipsa om en liknande sida där du får ÄNNU fler besökare: Bloggtrafik! Funkar likadant som Mer-trafik.. Använd dig av båda sidorna så får du ännu fler besökare :) registrera dig på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=monia och börja surfa :)



Kram

2009-10-02 @ 01:03:19
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0