NY MATTA



Jag är inte alls förtjust i mattor, har nästan inga alls. Men en badrumsmatta och en matta i vardagsrummet är nog ett måste även för mig. Ett vardagsrum utan en matta blir tomt, kyligt och nästan lite som om man håller på att flytta. En matta dämpar även ljud väldigt bra och vardagsrummet ser genast lite mer hemtrevligt ut.

Just nu är på jakt efter en matta till vardagsrummet. Jag bara ÄLSKAR zebra mattan väldigt mycket men samtidigt behöver jag lite färg i vardagsrummet. Vad det inte blir är en päls eller frans matta som är väldigt vackert men samtidigt en dammfälla!!! Och de två första är ju lite rufsiga....




 
Mattorna kommer från: LYX RUSTA NYLANDERSMATTOR BOLAGRET

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

SNYGGT MED ZEBRA MATTA!

2009-06-28 @ 23:38:58
Postat av: chrille

Om du fortfarande är intresserad av mattor kan du alltid checka in Carpetvista. De har Sommar-Rea nu. Finns mycket snyggt!

2010-06-10 @ 10:45:12
URL: http://www.carpetvista.se
Postat av: Nadia

älskar den mattan längst ned till höger ..vilken butik var den i från? tacksam för svar :-)

2011-10-16 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0