ANTIKRUNDAN

Fynd från loppis!

För några dagar sen tog jag och mina systrar en "antikrunda" som syrran kallade det. Å Gud va vi fyndade!! Ena syrran hittade en lampa för 60:- som i butik kostar över tusenlappen, a det var helt galet!! Så detta måste vi göra om.




Lyxig ljustake i spegel & glas
 
Pris: 20:-





Ett avlastningsbord

Pris: 60:-




En vacker, klassisk "kasset" spegel, jag har inte hunnit sätta upp den ännu, den gör sig nog bäst på bild om den redan har sin plats på väggen.

Pris: 60:-


Måste även berätta att anledningen till varför det inte har kommit nya kort på renoveringen av lägenheten på ett tag beror på att jag tappat min kamera i golvet. Men igår införskaffade jag mig en sprillans ny. Så nu är jag igång igen.

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-28 @ 18:49:29
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

oh, vad snyggt! ^^

2009-10-02 @ 13:19:03
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: eva johansson

hej



vad fin ljusstake..står det nåt namn eller nåt på baksidan vem som gjort den sjukt fin ju.



tacksam för svar

fin blogg skulle vara kul o se ditt hem.

Kram

Eva

2011-08-26 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0